Helpdesk

Cenimy twój czas i większość problemów i awarii staramy się rozwiązywać przez telefon. Ale bywa, że problem łatwiej opisać niż wytłumaczyć przez telefon. Czasem nawet nie jest to błąd, a po prostu potrzebujesz pomocy lub rady dotyczącej obsługi naszego oprogramowania. Może to nawet drobnostka, o którą głupio pytać, lub po prostu ciekawość czy możliwe jest zrobienie czegoś prościej. Takie problemy też się zdarzają.

Nie chcemy byś bał się pytać i nie chcemy też byś musiał dzwonić z każdą taką sprawą. Dlatego proponujemy ci skorzystanie z naszego Helpdesk online. Dzięki niemu możesz łatwo i szybko zgłosić nurtujący cię problem, a my udzielimy ci odpowiedzi tak szybko, jak to możliwe - niekiedy odpowiedź gotowa jest przeciągu godziny lub dwóch od pytania. Helpdesk zawiera też historię zapytań i odpowiedzi, więc możliwe, że odpowiedź na twój problem już tam jest - wyjaśniona krok po kroku. Z kolei w dziale „Pobieranie" możesz znaleźć wszelkie potrzebne patce, sterowniki i programy wszystkie w jednym miejscu.

Nasz Helpdesk obsługuje okno chatu z aktualnie dyżurującym specjalistą, który jeżeli to tylko możliwe odpowie na twoje pytania i wątpliwości. Jak widzisz, nie pozostawiamy cię samego z twoimi problemami.